2014. okt. 2.

Kritika §11

Without Shadow


blog link


Szöveg :  Tetszik az,ahogyan fogalmazol,nem nagyon vettem észre szó ismétlés és egyéb NAGY hibát,nagyon tetszik a fogalmazásod mint említettem,és az első 3. azaz 3. részt olvastam el,de biztos vagyok benne,hogy tovább is fogom olvasni!
Az eleje nagyon tetszik (Bevezetés) főleg az első mondat:,,Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy ország Európa szívében. Egy egyszerű földdarab hegyekkel körbe véve, síksággal a közepén, melyet folyók hada szelt több részbe."
Mint ahogy gondolom,és a képekből látom,rémisztős,félelmetes története van a blogodnak,remélem jól gondolom.Remélem tudod hogy amiben a történet jó,arról nincs hosszú szöveg,ami rossz arról hosszú-hosszú szöveg van.
10/10
Design:Őszintén megmondom,hogy felettébb tetszik.Ha te kódoltad át ha nem,nagyon tetszik a fejlécen levő pókháló és lépcső,valamint a színek (fekete,fehér és pirosas árnyalat)Nagyon tetszik a fejléc ezt tudom hozzá mondani.Modulok,nos szerintem minden a helyén van,minden megvan ami kell,és minden látható,nincs összekeveredve,túlzsúfolva...
10/10
Trailer:Nos,bár a zene nem tetszik,és GIF-ek Gif hátán,feletébb tetszik az hogy a lány nem is az aki a fejlécen van,ettől függetlenül kérném a nevét mivel már évezredek óta keresem ki lehet ez a csaj.Nos minden ebben a sárgás színben van,igaz bemutatja a történetet de nekem hiányzik belőle valami,valami plusz.R(Első évad,bemutatója)
10/8


30/28

2 megjegyzés:

Rivnyák A. Loretta írta...

Szia! Köszönöm a kritikát! Mindent pozitívan vettem. Örülök, hogy tetszik a blog! Egyébként van Trailer! Méghozzá kettő is! Viszont nem szerettem volna elcsúfítani a kinézetet egy videóval a sávban!
Nagyon szépen köszönöm még egyszer a kritikát!
Ölel és puszil benneteket Lolo.

Rikki McRaven írta...

Szia :) koszonom a kritikat! Remelem a kesobbiekben is tetszeni fog, ha folytatod a tortenetet. Az eleje egy egyszeru hetkoznapinak tuno tortenet es adagolva jelennek meg a misztikus szalak :)
Ha azt nezzuk az elso evad trailere az elso ilyen munkam. Szoval akad benne hiba ezt elismerem :) a lany benne amugy Kaya Scodolario (remelem.jol irtam)
Koszi meg egyszer, hogy szantal ram idotn:)
Tovabbi jo blogolast!
Puszi, Rikki