2014. okt. 2.

Kritika § 12

blog link


Szöveg: Na,ismét egy Luke Hemmings és Palvin Barbi összepárosítású blogba csöppentem,és más ilyen blogot már ki x-eltem volna,de ezt nem.
Tetszik az ahogyan írsz,és itt sem vettem észre,semmilyen ismétlést semmilyen NAGY hibát.Mint megtudhatjuk (bal oldalt is) hogy a lány Palvin B. nem más mint Ash tesója.Hm..elég érdekes elképzelés,de nem rossz.
Mint látom a lány P.B. ,,mindenkivel összefekszik" és ezért féltik tőle Luke-t.
Mint az előző kritikámban is mondtam,hosszú szöveg kritikát azok kapnak,akiknek nincs jó szövegük,sem jó fogalmazás ,,készségük".
10/9
Design:Na vágjunk a közepébe,a fejléced tetszik,ha a te munkád,ha nem,nagyon tetszik nekem,olyan ,,nyári" hatást kelt bennem. Ugye középpontban P.B-van és melette egy Gif majd néhány szerkesztett kép,nos tetszik.
Modulok,szerintem minden a helyén van és minden jól van,megfelelően.
Bár Trailer nincs,nem baj,,bár kicsit zavaró a sok (persze ízlések és pofonok) szerkesztett kép.
10/9
20/18

Nincsenek megjegyzések: