2014. szept. 21.

Kritika #4 #5 #6




Loves with rappers ( X )

Design
~Fejléc: Olyan semmilyen hatást kelt. Mivel a blogod a Sziget fesztiválról szól ezért nem tudom,hogy jött a szürke szín. De a két karakter egész jól lett kivágva. A színek sokat dobnának rajta.
~Háttér: szintén. Valami színes jobb lenne.
~modulok: kevés. Nem ártana egy-két szövegdoboz valami szebb menüvel.
Össz: 10/4,5

Story
~Prológus
Valahogy nem tetszik ahogyan megfogalmaztad. / lásd: Megnyitottam a hideg csapot.  - Áááá ez nagyon hideg! - visítottam. Tényleg?Nem gondoltam volna, hogy a hideg vizes cspból hideg víz folyik./
Nagyon ügyes lett a vége,mert az elején fogalma sincs az olvasónak hogy miről fog szólni,de a végén mindenre magyarázatot adsz és ez felcsigázza az olvasót.
~Részek: Néha értelmetlenek a mondatok.Tegyél bele tájleírást és sokkal hosszabbak és érdekesebbek lesznek a részek.

~Helyesírás: Sok a szóismétlés.
Elég sok a helyesírási hiba. Szerintem küld el valakinek, aki leellenőrzi.
Amikor párbeszédet írunk,kijelentő módban, nem kell pont. /lásd: 
- Finom az alma - mondta Kata.. /
Össz: 10/4
                                 Összesen: 20/8,5 -többet is kihozhatnál ebből a blogból.

____________________
Pretty Pointless Posts ( x)









Design
~Fejléc: - 
Nincs. De nincs is rá szükség,nagyon cuki az a sablon úgyhogy engem megfogott ablog kinézete.
~Modulok: Semmi gond nincs velük. Nem is sok, nem is kevés.
10/9
Blog:
Nagyon ötletes én úgy gondolom. Tetszenek ezek a Sorozat vasárnap, könyv kedd stb. A posztok nagyon igényesek és érdekesek. 10/9

Hát erról a blogról nem tudok többet írni,tehát 20/18
Így tovább!!

________________________

Our fantasy world/ A skarlátszemű lány (x)









Design
~Fejléc: Nekem túl egyszerű... Nem is mondom hogy legyen csicsás meg ilyenek,de azért rakhatsz még rá 1-2 dolgot.
~Háttér: Nekem nem tetszik.Látom nem keregettél,csak kiválasztottál egy egyszerűt a blogger által ajánlottakból.Nem illik a blog hangulatához.
Modulokból kevés van.
10/4- Sok designes blog van ahonnan tudsz rendelni design átalakítást.

Történet
~Prológus
Huh hát mit is mondjak. Miközben olvastam,olyan  Sherlock Holmes hangulatú volt az egész, ne kérdezzétek miért, mert semmi köze hozzá. Tetszik a fogalmazásod,igényes és ügyesen bánsz a szavakkal.
A városleírás nagyon ötletes,szépen ki van dolgozva.
~Részek
Másik nem fejével gondolkozni? Főleg fiú létedre? Huh. Nagyon nehéz lehet,de te nagyon jól megoldod. Ügyesen megoldottad,figyelsz a részletességre.Az első rêszek kicsit unalmasak,de utánna beindul és élvezhető az olvasás.
~Helyesíras:Nem találtam hibát. 
10/8

Össz: 20/12 így tovább!!

                                                               Lizz




Nincsenek megjegyzések: