2014. szept. 20.

III. Kritika - Secrets of Empire


Secrets of Empire  - (?)

Secrets of Empire
blog link


Szöveg:
 Prológus
nin
cs,gondolom a prológus helyett van ismertető.Kicsit rövidre sikeredett de ettől függetlenül jó.
 Első fejezet:Az első részben,rögtön a legelején láttam hogy tőmondatokban írsz...
Szóismétlés,gyakran előfordul benne!
Bevallom,csak az első részt olvastam el...de nem igazán fogott meg...ez nem az én stílusom,de.

2-3 órákat csak egy sorba sűrítitek,és NAGYON röviden írtok le minden dolgot pedig egy  történet a pici,apró kis részletektől lesz jó.
Lopásgátló van így nem tudtam semmit kimásolni...
10/5
Design :Nos itt tudok igazából kiterjedni,hosszan írni.A fejlécen 12  karakter szerepel.Nameg azis közbe játszik hogy 4 darab szereplő színes a többi pedig nem,és úgy néz ki mintha komolyan csak ráhúztatok volna pár PNG-t és kész. A véleményem az hogy cseréljétek,minél hamarabb. A design,nos van rajta ˝BŐVEN,, mit javítani.
Nagyon sok felesleges modul van,túlzsúfolva van az egész oldal....és hozzáfűzném szerintem tegyetek a menübe egy olyan pontot hogy ,,Fejezetek"....mert ez így nem jó (!)
10/4
Trailer: Amikor elkezdődött,a zene tetszett,izgalmas volt...Látom (mármint azt hiszem) egy videót töltöttél le valahonnan New Yorkról (?) és azt tetted be de sebaj...Aztán jön a Gif áradat majd megváltozik eközben a zene és kezd nem tetszeni.Vannak részek amikben a szöveget nem látni(!)

10/5




30/14

Remélem a kritikám építő jellegű volt, és nem bántottalak meg semmivel.

Nincsenek megjegyzések: