2014. szept. 20.

II. Kritika - A tűz fogságában


                                   A tűz fogságában  - Lucy / Kira/

A tűz fogságában
blog link
    



Részlet az 1. fejezetből:

,,A szobába belépő fehér ruhás nő azonban a kérdések helyett csak a szoba sötétségét oszlatja el, mikor megnyom egy kapcsolót az ajtó mellett. A hirtelen fényesség miatt pár másodpercig csak vakon pislogok, aztán elkezd kirajzolódni előttem a környezetem képe."







Szöveg: Ugye mondtad hogy a történeteden legyen a hangsúly így a ,,szöveg" részt próbálom jobbra,hosszabbra,bővebbre csinálni.
Prológus,nagyon tetszett kezdett érdekelni a történeted,ha jól olvastam a lánynak nincs apja se anyja,ugye?Bár nem nagyon értem miért úgy beszél egy kislány akár egy 23 éves lány,avagy nő.
Az első résznek tényleg furcsán lett vége de ugye ezt te is mondtad,sejtelmes és fura végű lett.
Ha elmegyek a  2. fejezethez,nem valami hosszú,és pár kérdést tettél fel...és a történet közepén vagyis inkább a háromnegyedénél valahogy az a stílus,megváltozik.
Igazából el  tudom ezt az egész szituációkat képzelni,Az első részbe bele bele néztem,a 2. részt elolvastam...Igazából nem nagyon értem a történetet.Nos nemtudom....
10/7
Design / Fejléc
No erről már többet tudok írni,igaz hogy a történetet kérted részletesre és hosszabbra erről tudok igazán sokat írni.
A fejléc....nem nagyon tetszik...megmondom.. Ha a lány Emma W.a képen,szerintem a haja nem valami jól lett átszínezve...sőt borzalom...azt tanácsolom ha egy mint mondtad vörös hajú lány a főszereplő szerintem jobb lenne neked ha egy vörös hajú lányt keresnél,esetleg ha nem te csináltad,bízz meg mást hogy készítse neked el.Egyébként ha te vagy más csinálta a png-készítést megmondom neked a lány rosszul van kivágva.Nem passzolnak a színek.A háttér,hát elmegy,de az elmegy itt nem jó!
A modulok egészen jól vannak,bár a menü,egy olyan menü és a felette levő szövegdoboz olyan amit megszokhattunk szinte majdnem mindenhol ez van...Próbálj meg valamivel,valami újjal előállni.
10/4

20/11          
Remélem a kritikám építő jellegű volt, és nem bántottalak meg semmivel.                                                   

1 megjegyzés:

Lucy Lawliet írta...

Szia!

Köszönöm, hogy időt szántál a blogomra, és megírtad a kritikát. A design-t nem én készítettem, de nemsokára változtatni fogok rajta, és figyelembe veszem majd a tanácsaidat.
A 2. fejezetet elkapkodtam, nem szántam elég időt rá, de még dolgozni fogok rajta. A furcsaságok magyarázata pedig az elkövetkező részekben lesz olvasható. :)

Még egyszer köszönöm a kritikát: Lucy