2014. szept. 20.

I. Kritika - Happily until...


Happily until... - Boo.S






Részlet (az 1.részből):
,,Nehézkesen felemeltem a fejem a vaskos, kemény dunyháról miközben megdörgöltem a szemeimet. A felkelő napfénye bevilágította az aprócska szoba kopott falait. Lassan felültem az ágyról majd csupasz talpamat a hideg fapadlóhoz érintettem..."


Blog link




Szöveg: Hogyan is kéne elkezdenem?
Nagyon tetszik az ahogyan írsz,nagyon jól fogalmazol és bár a prológust és az 1.részt olvastam el,tudom hogy az olvasást folytatni fogom.Hibát őszintén nem találtam ebben a két darab részben...Gyönyörűen fogalmazol,jól kitalálta az egészet.
Prológus: Nekem őszintén tetszik,komolyan megfogott,velős...
1,Rész: Az első rész valami hihetetlen,nekem semmi kikötésem,kifogásolni valóm nincs.



Fejléc és Design: Szerintem,minden megvan ami kell hozzá,bár más blogoknál azt mondanám hogy minek zene? De itt..illik a történethez,lassú és utána gyorsul picit (amit meghallgattam).
A menü,még az is tetszik ahogy van írva mármint gondolom érted mire gondolok.
Minden a helyén,minden megvan..


Könyvborító  és szerplők(ezesetben ,,könyvként") nagyon tetszik.Látom a One Direction-t választottad szereplőként,bár más blogoknál már meguntam hogy folyton folyton ők...De most már újra kedvet kaptam az effélék olvasásához . + Ha jól látom egy Bellatrix is van ott nemde? :D


Látom sok fejléced volt,és volt a prológus után talán 2 hónapnyi szünet is nem igaz? Semmibe nem tudok belekötni,őszintén mondom neked,de mégis bár lehet hogy butaságnak tűnik az első kritikánál 50/50-et adni megadom.tetszik és van egy új olvasód is ;)

50/50




1 megjegyzés:

Török Réka Boróka írta...

Üdvözletem!
Nagyon szépen köszönöm a kritikát, és örömmel tölt el, hogy megtetszett a történetem! ☺♥♥
Ölel, Boo S.