2014. szept. 22.

Kritika #7 #8

Lie Togetherx )














Design
Nagyon tetszik az egész úgy ahogy van.. a fejléc olyan "nekemiskellilyen" hatást keltett a számomra.
Nem is ragoznám tovább. 10/10

Történet
~Prológus: Ennyit tudok mondani: Húúú! Nagyon tetszik,gyönyörűen fogalmazol.Az utolsó mondat pedig: Terhes vagyok. Ráadásul tőle..
Na így kell felkelteni egy olvasó figyelmét.
~Részek:
A fogalmazásod itt sem romlott.Tetszik hogy végre a főszereplő nem éppen a "jó kislány" kategóriába tartozik.
Helyesírási hibák: Én nem találtam,viszont pár helyen lemaradt a vessző. /Olyan nincs hogy "most csinálja a második diplomáját"/
~Trailer: A zene egyszerűen csodálatos,gifeket is jól válogattál.
10/8
                                     Össz:20/18 - Gratulálok!

_____________________________


Mindent erről..x )

Design
Mivel nem blogspoton vagy g-portálon van ezért nem nagyon tudok írni semmit.

Történet
~Prológus: Szörnyű
  komolyan ilyen hülye csaj nem létezik mint a főszereplő /lásd:...mert Erikkel a pasimmal 2 fél éve jártunk. másrészt ez a mondat sem értelmes. Igen csak jártUNK.Mert így is, nehéz volt nem megcsalnia,így még nehezebben menne neki. És tudom úgysem ,mivel jött egy új csaj a suliba.. ?WTF?.
A TÖRTÉNETRE SZINTÉN UGYAN AZ VONATKOZIK.
~Írásmód:
Tőmondatokat használsz ami nagyon idegesítő. Almát ettem.Finom volt. Felvettem a ruhám. Ugye milyen hülyén hangzik?
Helyesírás: Kérted hogy legyek elnéző. Én megértem hogy előfordul néhány elgépelés,de szerintem egy blogban,egy könyvben a legalapabb a helyesírás. Ha nincs időd átnézni kérj meg valakit hogy nézze át mielőtt posztolod.
Mivel a designet nem tudtam értékelni ezért 10/3. Nagyon jó indulattal.

                                                                 Lizz










Nincsenek megjegyzések: