2014. nov. 1.

Kritika §15

Magányos Farkas...
blog link
Fejléc és Design : Nos alapjában tetszik ez a szürke-fekete kombináció némi fehérrel és piros szöveggel. Bár nem nagyon értem, hogy az a lámpás minek oda. Kicsit a karakterek feje elmosódott de alapjában nem rossz. A design is jó,passzolnak a színek egymáshoz.
10/9
Könyvborító: Nos itt is újra a szürke és a piros jött elő. Én személy szerint nem tudom elolvasni az egész ,,idézetet" ott felül a farkasos kép mellett. A MAGÁNYOS alatti részt sem lehet elolvasni rendesen. Szerintem rosszak ott az arányok,de persze ízlések és pofonok.

10/9
Könyvborító

Történet: Nem  vagyok Teen Wolf párti, mármint ő azt hiszem abból van. 
Tő mondtatok előfordulnak, eléggé sokszor de ezen kívül nem találtam semmilyen NAGY hibát. Az első része és a prológus van fent, ami alapjában a hibákat leszámítva tetszik, de nem szeretem én személy szerint ezeket a farkasos történeteket, nem értem őket... 
10/9



30/27


Remélem a kritikám építő jellegű volt, és nem bántottalak meg semmivel.


Nincsenek megjegyzések: