2014. szept. 28.

Kritika §10







Részlet:
,,Az ablakban ülve figyeltem ki az utcára a nyár kellős közepén. Szobafogságra voltam ítélve, amiért késő estig kint kóvályogtam, a szüleim pedig halálra izgulták magukat.
A nap sárga korongja az égen lassan lehanyatlani készült. Színe narancsba fordult, és utolsó pillantásait vetette a város lassan már sötétlő falaira. Az egész utca a kellemes nyári színekbe borult, pirosan világított az égbolt, egyenesen a szobám ablakába."


Szöveg :  Prológus,a prológus minden bizonnyal Körülbelül nyolc évvel korábban...mivel a kiírásoknál láttam hogy következik az első fejezet.
Ez a Körülbelül....-egész jó prológusnak,már azt hittem 1 rész ekkora,de nem mivel rájöttem hogy ez egy prológus.Nagyon jó,nagyon tetszik a történet!
10/10
Design : Nagyon tetszik, a fejléc(megmondanád a rajta szereplő karakter nevét? :3 )
a design,az egész összeillik és a lila és a rózsaszín(?) dominál.
Nagyon tetszik,betűtípus,modulok,fejléc,minden,minden a helyén van.
Látom nálad is jártak már a trollok névszerint a drága ,,Nevem nincs" megszólta azt amin igen is dolgoztál *feltéve ha te csináltad*.Összességében tetszik :D.
10/10
Trailer: Tetszene ha,azok a folyamatos villámok(?) nem lennének benne.
Kicsit olyan érzést kelt mintha ,,Hé szia Isten,mindjárt ott vagyok,mindjárt ott vagyok nálad!"De egyébként tetszik,és megint kérném a lány nevét :D.
Látom,piás (?) csak az zavar hogy folytonosan,folyton,folyton GIF-ek,és a kiírást alig látni.De egyébként a hibákat leszámítva,tetszik.
10/6

30/26

Remélem a kritikám építő jellegű volt, és nem bántottalak meg semmivel.
Clara T.

1 megjegyzés:

clarissa cronin írta...

Drága Clara!
Köszönöm szépen, hogy elvállaltad a kritikám - na meg hogy hamar hoztad -, és hogy vetted a fáradtságot, hogy elolvasd.
Köszönöm szépen az őszinte kritikát, amiből lehet, tanulni is fogok!:)
Igen, jött egy kis trollom, viszont annyiban igaza volt, hogy nem teljesen saját munkám, hiszen átkódolással született a design.
A trailer pedig videókból lett összevágva, talán azért lett ilyen bénácska :)
Mégegyszer köszönöm; clarissa