2014. okt. 28.

Kritika §14 - RÖVIDEN

Sziasztok! Megérkezett a 14. kritika,igaz hogy nem mindenkiét tudom MA megcsinálni,de legyetek türelmesek,mivel most itt van nekem a suli,és jelenleg nincs szünetem és alig van ídőm írni nektek.
Hamarosan mindenki kritikája érkezik!



A tűz ötvenegy szikrája
blog link
Fejléc: Kifejezetten tetszik,ez a szín az árnyalata, és a rózsák ott a háttérben nagyon jók.
Csak egyetlen egy kérdésem van,a csaj keze miért nem látszik teljesen? 
10/9
Design:Ez is tetszik,elnyerte a tetszésem.Őszintén nem vagyok a rózsaszín híve,de ez tetszik.Mindössze az a kérdésem,hogy a linkek,ha rámegyek miért tűnik el ez a domborulatos,árnyékos dolog?
10/9+
Történet: Nagyon tetszik,nálad is az ahogyan fogalmazol.A címet a ,,Szürke ötven árnyalata" ihlette? :) Ha így is van, nagyon tetszik,szerintem nem az a sablonos történet,amit sok írótól.
Nem találtam sok hibát,csak párat,és vagy nekem ilyen a gépem és így mutatja a blogod,vagy másolásvédő van rajta,nem tudom.
Tudom hogy nagyon röviden írok rólad és a blogodról de ami jó,arról nem kell sokat írni,mivel arról ami rossz,több mondanivalóm van :))
10/10

30/28 
Remélem a kritikám építő jellegű volt, és nem bántottalak meg semmivel.

Nincsenek megjegyzések: